FORSIDE


PRÆSENTATION

SERVICES


AFDELINGER


BESTILLING
Konsultation
Prisliste
Betingelser
FAQ

ANBEFALINGER


NYHEDER

OM DRB
Forside >>> Bestilling
BESTILLING
Ønsker man at benytte sig af en eller flere af vores services, skal man kontakte den afdeling, der er i éns område.

Nedenfor står der beskrevet, hvordan det foregår, hvad enten man er ny eller eksisterende kunde.


Ny kunde:
Når man første gang kontakter os med en bestilling, vil vi gerne vide, hvilke services der ønskes, på hvilke datoer samt varigheden af disse.

Vi anbefaler at man selv forinden, har gennemgået de ting, man ønsker gjort. På den måde kan man bedre danne sig et indtryk af, hvad man ønsker rent tidsmæssigt.

Vi vil ved samme lejlighed aftale tid for en konsultation (link til konsultation), så vi ved denne lejlighed kan få de mere detaljerede oplysninger.

Når man efter konsultationen endeligt er oprettet, kan man fremover blot sende os en skriftlig bestilling som beskrevet i punktet nedenfor.


Eksisterende kunde:
Når man er oprettet som kunde i vores system, skal man ved bestillinger blot lade os vide hvilke datoer samt varighed af services, det drejer sig om.

Vi foretrækker skriftlige bestillinger via mail, men det kan naturligvis også være telefonisk.

Bemærk: Husk altid ved nye bestillinger at se den aftalekontrakt igennem, der er blevet indgået i forbindelse med konsultationen. På den måde sikrer man sig, at vi har de rigtige oplysninger.




RELATEREDE LINKS:

- Konsultation
- Prisliste
- Betingelser
- FAQ


Email osKontakt os